21 november 2010

10 kg

...har jag nog nått nu om vågen hos svärisarna stämmer. Jag har aldrig vägs så här mycket. Några hg till och jag väger 70 kg. Ibland är det inte roligt att slå rekord...

Lite kan jag nog skylla på allt jag vräkte i mig på middagen hos de samma igår. Jättegod mat och jättegod fika efteråt.
Alla som hade fyllt eller snart ska fylla år firades.

Vi lämnade bilden där för däckbyte och åkte hemåt i lånad bil framåt kvällen.
Natten blev dock helt katastrofal!
Jag har vaknat en ggn i timman, jag ljuger inte, med helt sjuka förvärkar. Sammandragningarna har nu alltså gett vika för ännu smärtsammare saker. Jag trodde helt konstigt nog att jag blivit magsjuk först. Jag glömde väl att jag är höggravid där någon ggn i dimman runt kl fyra.
J har frågat om han ska massera, hämta något eller göra NÅGONTING för att jag ska få sova, men jag har varit jättevarm och inte velat bli nuddad knappt.

Detta har resulterat i att jag är näst intill död idag och pojk-stackaren som hade bjudit Max på kalas fick en skål med godis i present, inte ens inslagen, när vi helt bleka och tok-trötta lämnade honom där på kalaset i förmiddags.

Idag tänker jag inte göra ett skit. Pojkarnas fotbollsträning tänker jag släpa mig till, men inte ett dugg mer händer här idag. INTE ett DUGG!!

Max gillade Daniel och Johannas tårta och muffins igår...A LOT!
Han la nog på sig en 10 kg han med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar