17 december 2010

58 snabba!

Hittade den här hos Engla och i brist på annat så lägger jag upp den idag!

1. Hur gammal är du om fem år? 35 år!! Vuxet.
2. Vem var den sista du träffade? Maximilians dagispersonal
3. Hur lång är du? 170 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Hämnden med Micke Persbrandt. JÄTTEbra!
5. Vem ringde du senast? Annsofie, såklart
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jobba på nu så du kan sluta tidigare Pusspusspuss1"
7. Vad är dagens planer? Städa, mysa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, beroende på vad jag gör
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I slutet av November tror jag...
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grön
12. När vaknade du idag? Första ggn...runt 04.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh, hittat?? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Vårt hem!
15. Vilken plats föredrar du minst? Ja det beror på...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett större hus, men min fina familj. Dock hoppas jag och tror att jag bytt jobb! OCH gift mig.
17. Vad skrämde dig som barn? Ingenting. Jag var (och är) en tuffing!
18. Vem fick dig att skratta senast? Maximilian när han sa en söt sak!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antar det – har inga
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 totalt, 3 som är "mina"
23. Hur många landskap har du bott i? 1. Småland is the shit!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Kan ha hänt ja...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja i rätt sällskap.
27. Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa med familjen.
29. Tycker du om kinamat? Japp
30. Tycker du om kaffe? Ja, med mjölk, och inte direkt på morgonen.
31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda
33. Kan du spela poker? Nope
34. Tycker du om att mysa? Jahaa då!
35. Är du en beroendemänniska? Njaee. Nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja!
37. Vill du ha barn? Ja tydligen. Jag gör ju inget annat känns det som, än ynglar av mig... Men nu räcker det faktiskt!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och hoppas jag slipper.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder men det blir ju trots det mest på barnen.
42. Äger du dyra smycken? Nej det gör jag nog inte..
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Clementin
44. Vem är den roligaste människan du känner? Å jag känner faktiskt många som är riktigt roliga! Lucky me!
45. Välj ett ärr på din kropp? Oj vad svårt...Har inte alls många och ingen med "rolig bakgrund"
46. Vad har du för ringsignal? Daniel Adams Ray
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Någonstans en liten klänning
48. Flirtar du mycket? Nej…! Inte längre.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? På pojkarnas fotbollsträning
50. Kan du byta olja på bilen? Byta, nej. Fylla på, ja!
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte än, men det skulle lätt kunna hända är jag rädd..
52. Vilken var den senaste bok du läste? Alex Schulman- Skynda att älska
53. Läser du dagstidningen? Japp
54. Prenumererar du på någon tidning? Ja, MAMA och Family Living
55. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista
58. När var du i kyrkan senast? Barnens skolavslutning

3 kommentarer:

  1. Sv:
    Haha! Min Loverboy är riktigt nyfiken av sig och får som sagt skylla sig själv som ville titta på äcklet! ;) Fy fanken.. Haha!

    SvaraRadera