28 december 2010

Brandvarning

Förbannade jävla dumma ungjävlar som skjuter raketer.
Har precis haft huset fullt av brandmän och poliser efter att jag tittat ut genom vardagsrumsfönstret och hela vår utamöbel serie som vi har förvarad på altanen står i lågor. Det brann tokmycket och jag fick panik!!
Jag ringde 112 och sambon släkte så gott han kunde innan  brandkåren kom.
Nu slutade allt ju "väl" (inte för min fina nya teakmöbel dock) materiella ting är ju trots allt värdsliga saker. MEN om vi inte varit hemma? Eller om vi sovit...eller om flickorna varit ensamma hemma. Hemska tanke!!

Ojojojoj, vilken kväll....

Lite snabbt tagna foton:
Plaststolar och bord som smält..


Bordet det brann under.
Lågorna slog upp genom brädorna...


1 kommentar:

  1. Fy fan vad obehagligt! Vilken jäkla tur att du var hemma och att du eller någon annan inte blev skadad!
    Jag ryser när jag tänker på det.. Usch!

    SvaraRadera