21 december 2010

Glad

Ibland dröjer det bara för länge.
Så länge att O nästan kan gå och jag får ont i magen efteråt för att det dröjer så länge mellan gångerna.
Jag hoppas att Jonas gör slag i saken nu till våren. Så vi kan sitta på läktaren ihop. På riktigt!!
Jag saknar dig massor Martina. Snart lovar jag att jag blir normal igen och orkar vara mer social!
Och det blir ju bättre på säsongen. Då är vi ju liksom på plats varannan helg!!

Tack för att du bara kom förbi. Finaste!

Och jag lovar att vi ska göra ALLT i vår makt för att inte vara på BB på nyår.
Vi ser fram mot det. Massor massor MASSOR!!




2 kommentarer:

  1. Gumman, du är finast, ni är finast, hela familjen är så himla go! =)
    Snart är hon här lilla Agnes å då ska det minsann inte gå så långt mellan gångerna! Jag hoppas lite i smyg att J gör slag i saken ;) Vi hörs och ses snart igen, å jag lovar, vi firar tusan på BB om det skulle vara så :) puuuussss å kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Känner du dig också ruskigt osocial just nu?
    Jag orkar verkligen inte vara social med allt vad det innebär. Inte nu när man är trött, otymplig, tung och har ont överallt!

    SvaraRadera