27 januari 2011

½

Liite mer än ett halv kilo ner sen förra veckan.
59,5 kg stannade vågen på den här veckan och det trots att jag har ätit mer än innan, fikat och frossat på helgen. Perfekt!!
Blev inget bildbevis för kameran strejkade i badrummet, pga vattenångan tror jag...

Emilia och Nora har varit med sin klass i Kalmar idag för att vara med "Vi i i femman".
Tyvärr åkte dom enligt Emilia på storstryk, men är nu på väg hem i bussen.

Johan är på årets första match i Jönköping och lär inte komma hem innan midnatt, så ikväll är jag själv med alla sex barn. Men det är jag rätt van vid nu sen han börjat träna 4 dagar i veckan igen efter ett härligt vinter uppehåll!!!

Under förmiddagen var jag och jobbade igen. Det går riktigt bra att ha med sig Agnes. Är inte så svårt att få hjälp med att hålla henne om hon blir pipig om man säger så!
Och så kommer Johan in dit jag sitter stup i kvarten och bär, pussar och matar henne.

I morgon blir det date med en del december mammor och premiär på ÖF. Trevligt!

Dags att börja nattningen! SOV GOTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar