12 januari 2011

Vardag

Tillbaka i rutiner och vardagslunk.
Skolan och dagis har börjat och det är dags att få ordning på allt igen.
Skönt faktiskt. Vi har ju mer eller mindre vänt på dygnet och inte gjort annat än bebisbubblat sista veckorna.
Nu ska det bli riktigt skönt att få ordning på dagarna igen, även om det varit jätte sköna veckor som varit!

Igår var både Johan och jag hemma på morgonen och fick iväg alla i god tid. Det gick över förväntan!
Sen var Martina & Oliver här på eftermiddagen och på kvällen kom Annsofie, Fredrik & barnen hit.

Idag var jag själv på morgonen då Johan jobbar, men det går jättebra då Agnes sover länge på mornarna.
Så nu ska jag väcka henne och fixa iordning och sen ska Max till dagis.
På förmiddagen kommer Linda & William hit för fika och skvaller.

Det snöar igen. Fy f*n!

1 kommentar:

  1. SV: Haha, våra män må vara snygga men INGEN är sötare än våra bebisar! :)

    Skönt att det känns bra. Jag är lite nervös för när min sambo börjar jobba nästa vecka men det börjar kännas som att jag faktiskt kan klara det själv haha. Tur är väl det. ;)

    SvaraRadera