30 mars 2011

Sist

Det är ju oundvikligt.
Hur många barn man än får så jämför man dom lite med barn som är i samma ålder.
Som nu med Agnes.
Hon vänder sig inte, hatar att ligga på mage och vill fortfarande helst av allt bli buren runt, runt med huvudet vilande på mammas eller pappas axel.
Nu bryr jag mig egentligen inte och är inte orolig men liiite provar man ju ibland om hon har lust att göra något nytt.
Som igår. Ligga på mage. Men...Nä!!

Kämpa kämpa


Vill inte.
Mycket bättre att mysa med elefanten


Ryggläge är MYCKET bättre


Men mamma är bäst!!




7 kommentarer:

  1. jag tror det är oundvikligt att jämföra. försökte lägga elliot på mage igår eftermiddag, han skrek som en stucken gris och bara låg där haha.

    SvaraRadera
  2. Linnea är lika dan, hon hatar att ligga på mage och kan inte vända sig på något håll. Det kommer väl i sinom tid men visst jämför man.

    SvaraRadera
  3. FinAgnes. Elsa har börjat hata att ligga ner i vagnen. Kul med ett barn som skriker när hon ligger i vagnen och försöker att göra sit-ups, hela tiden. Här funkar det också bäst att bära just nu. Plus att hon stånkar som en liten minigris.

    SvaraRadera
  4. Och nej, här varken rullas det eller vänds.

    SvaraRadera
  5. Så lycklig man blir av dessa bilder! Hon är ju för söt er lilla Agnes!
    Och ja, lägenheten är vår! Vi flyttar redan i slutet av april :)

    SvaraRadera
  6. Håller med de andra, fast man inte ska så gör man det, men sen tänker jag ändå att hon tar det i sin takt :-)

    SvaraRadera
  7. så söt hon är! jag skulle ju lätt hellre att emil sover hela nätterna än snurrar omkring..

    SvaraRadera