24 november 2010

BM besöket

Mitt SF mått har bara ökat knappt 1 cm sen sist så i morgon fm blir det UL för oss.
BM blev orolig över mitt tillstånd med huvudvärk och illamående osv, men jag trodde det bara beror på min sömnbrist, men vid extra koll på urinet visade det för mycket protein OCH vita. SKIT!!
Så nu ska jag ha med en urinodling i morgon till UL:et och om ja får starkare huvudvärk eller mår ännu sämre så ska jag åka direkt till förlossningen för koll i helgen.
Nu blir det BM besök varje vecka för mig tills man ser om det är ok eller inte.
Havandeskapsförgiftning är det dom är oroliga för ev då för er som inte hänger med...

Jag tror dock inte att det är någon fara men visst mår jag skit och visst är det bra att dom håller koll.

SF mått idag i v35+5 är 32 cm (antagligen ingen stor bebis, men förhoppningsvis får vi en uppskattning på vikten i morgon)
Hjärtljud 144-148Fortfarande rörligt huvud så går vattnet ska jag ligga stilla...

Ja herregud sånt styr. Kan hon inte bara komma ut nu!?

Ikväll är det middag på en jättebra resturang här i stan med jobbet.
Vill men vet inte om jag orkar följa med...
J säger att han vill att jag ska med. Men orkar jag tror ni??

6 kommentarer:

  1. Det kommer gå jätte jätte bra i morgon gumman :-)
    Snart tittar hon ocskå ut.
    Snart är det iaf december :-)

    SvaraRadera
  2. Kan du inte vara med på middagen med jobbet o se gå hem om du inte känner dig bra?? kram Cissi/mamma till Wiliam o bebis i magen(fl)

    SvaraRadera
  3. Kommenterar på begäran. Har dock kommenterat flera gånger innan, har inte det kommit fram? :/

    SvaraRadera
  4. Jag hade oxå 32 cm i v 36 med William så du får nog en liten på 3000 g precis som jag. Men med mig va det ju hundra kontroller för han va ju sååå tillväxthämmad, så konstigt att dom inte kör på samma linje. Men du vet ju vad vi säger Martina ;)en 3 kilos räcker gott!

    SvaraRadera
  5. Linda- Jag tycker att 3kg räcker jäkligt gott och väl. Lovar du mig det då...att hon väger 3 kg OCH att hon kommer liiite tidigt precis som finaste W!! ;)

    SvaraRadera
  6. Jajemen jag lovar, max 3200 o jag tror på några dagar tidigare, men gärna en vecka så vi kan börja dra vagn tillsammans =) W saknar en tjej att hänga med så vi längtar efter A sååå mycket!

    SvaraRadera