24 november 2010

Food after all

Jag följde med. Ivrig och hungrig!

Nja, iallafall hungrig på all god mat jag vet det serveras på detta ställe dit vi skulle.
Så jag tog inte på mig något snyggt, för ingenting passar längre, men tryckte in linserna i ögonen och tog på mig ett par örhängen och sen drog vi!


Det var riktigt trevligt och riktigt gott!
Vi stannade inte jättelänge efter att all mat var slut.
J mötte upp sina syskon eftråt för ett bio besök men jag hade gjort klart och tydligt att jag inte orkar med bio eller så nu, (särskilt inte efter tre timmar i samma sitt-ställning på resturangen. Stor risk att jag inte tog mig ur biostolen i så fall kände jag) så jag åkte hem och avlöste barnvakt och nattade barnen och nu ska jag gå och lägga mig och sova.
Det ska bli riktigt skönt!

Godnatt!!

För övrigt tycker jag att med de relativt många besöken härinne varje dag är ni riktigt jäkla dåliga på att någon enstaka lite gång klämma in en kommentar...tråkmånsar!!

7 kommentarer:

  1. Härligt kort på er :-) du ser inte alls ut & må så kasst som du gör :-)
    En annan ser ut som hej kom & hjälp mej :p

    SvaraRadera
  2. Sorry!Gillar din blogg. Roligt att få följa vägen till din blivande bebis:). Förresten så skriver du hon, har ni redan kollat det? No suprise in the end...Eller bara en vild gissning?

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Anonym- Såklart du ska följa bloggen!! :D
    Det är ju bara jättekul, men endå roligare för mig om man får en kommentar då och då ju!
    Och vi vet att det är en flicka. Gjorde ett köns UL tidigare i graviditeten!

    Nadja- Tack, men jag känner mig och tycker själv jag ser ut som skiiit!

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig blogg du har! himla fin bild där uppe:). Hoppas din lilla tjej behagar att kika ut snart, låter allt annat än roligt för dig med alla krämpor o skit:(.Havandeskapsförgiftning hoppas jag verkligen att ni slipper!
    Tack för titten hos mig och välkommen tillbaks:). Snart har vi varsitt litet mirakel att sniffa på hoppas jag:)

    SvaraRadera
  6. Fin du e vännen =)

    SvaraRadera