18 januari 2011

Bebisdate

Idag har Agnes och jag varit på bebis-date med två andra dec-bebisar och deras mammor!
Jättetrevligt! Tack Viktoria för inbjudan!!
Hoppas det blir fler ggr.
Efteråt var Johan, jag och Agnes på stan och tog en lunch.

Igår var jag i stallet och tittade på Emilia när hon red.
Första ggn sen Agnes föddes jag var en längre stund i stallet med bara Emilia. Hon behöver ju sin mamma-tid hon med. Och jag behöver stall (och Emilia) tid så det var jättemysigt!
Ska försöka vara med henne på Måndgarna där ute, då Johan inte tränar!



Ett gammal kort med, bara för att dom är så fina!


Nej nu ska jag gå och väcka Aggis. Så hon inte är vaken hela natten sen...

2 kommentarer:

  1. Jag ska nog vänja mig vid att vara ensam innan jag ger på mig på att ta mig "långt" hemifrån ensam. Tar typ en halvtimme att köra till närmaste shoppingställe härifrån så väntar nog med det lite haha.

    Javisst är Newbieserien helt underbar! :)

    SvaraRadera
  2. Tack själv, det var mycket trevligt! Det måste styras upp snart igen!
    Och stort Grattis till Agnes på namnsdagen idag! :)

    SvaraRadera