20 januari 2011

Fast

Nu har jag visst fastnat...

Och så brukar det ju bli.
Men jag har inte kunnat vara ute och gå något alls nästan den här veckan pga all jävla is överallt. Så jag skyller på det!
Agnes har också haft viktdag idag. 3840g!! Stora Aggis!

Har varit på jobbet idag och när jag gick därifrån hade jag fyra jobbtider inbokade. Så kan det gå.
Jag är inte alls bra på att vara föräldraledig på heltid.
Ja det är ju dumt att gå hemma och ta det lugnt för länge...elller hur!

Igår bestämde vi att vi ska fixa iordning lite här hemma.
Vi har ju haft ganska så mörkt i köket tex, och kom fram till att vi vill ha det ljusare nu när det blir vår! Så nu ska vi måla, fixa nya garderobsdörrar och byta ut och kasta en hel del!
Skönt med omväxling och fräscht med det ljusa!
Tror att ganska lite kommer göra ganska mycket!

Tycker för övrigt att det är jättekul med så många besök varje dag. Ofta över 200!
Många vet jag ju vilka ni är.
Flera av er fattar jag att ni är här fast ni inte vill synas, och många är säkert sådana som "halkat" hit av nån anledning!
Ni är så välkomna allihopa, jadå!

2 kommentarer:

  1. Det är as bra när man kan se vilka som är inne o läser, fast inte vill ge sig till känna:)

    SvaraRadera