23 januari 2011

Busted!!!!

Ni som känner oss...
Ni vet ju att 1, Jag bakar och syr inte, och ni andra får nu veta att:
När jag bakar så fuskar jag oftast och kör en "mix". Såndär påse el kartong med grejer så man bara sveper i lite vatten (och jag brukar lyxa till det med ett ägg) och vips är det klart!

Och 2, Johan har ju starka åsikter om detta, och hävdar då att jag inte alls BAKAR, utan att det är något annat jag gör...
Sen kanske han har rätt, eller inte. Men det kvittar just i det här sammanhanget...

Idag blev ju A en månad och vi skulle få besök från Blankaholm av Agnes farmor, farfar, faster och farbror.
Och Johan ska baka. BAKA!!!
Jättebra. Jag hade massa annat att göra, och han hölls i köket!
Sen går jag dit. Och HALLÅ!!!
Titta vad jag ser:



Som han har varit på mig!!!
Och så gör han det själv!!
Hahaha!
BUSTED!

Bullarna var goda (ja jag har ju inget imot sånna halvfuskiga bakverk som sagt) även om han glömde att pensla med ägg och ha på pärlsocker, mästerbagaren.
Besöket hade med sig jättefina kläder till lilla A och en stor påse med massa saker från IKEA till lilla A´s mamma och pappa.
Tack så jättemycket! ♥

Fusk bullarna

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte vem som la dit den där kartongen men jag har aldrig sett den förut.

    MVH mästerbagaren

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!!!
    Så jävla klockrent Martina!!! =D

    / Lisen

    SvaraRadera